Självandändning

Detta inlägg har jag tidigare sagt i en sluten konversation skulle handla om mitt hat mot länkar, men jag känner för att skriva om min dag istället.

Den började tidigt med att jag inte gjorde någonting. Sen talade jag för att fortsätta med lunch. Efter det satt Jack biblioteket och låtsades plugga. Då känner jag mig stolt. Sedan gjorde jag ingenting, trombonlektion, ingenting och ensamble. Jag slängde nästan trombonen i marken och självantände nästan. Sedan sprang jag till jobbet, eller sprang till bussen till jobbet. Jag älskar mitt jobb. Det är det bästa som finns. Sen åkte jag hem. Mellan klockan tolv och halv nio så åt jag en kaka. Man blir lätt hungrig när lunchen var vegetarisk svampsoppa.

Ett kommande inlägg kommer troligtvis att handla om mitt hat mot länkar. Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: amanda "mannen, myten, legenden" andersson

typiskt manlig bild. nästan lika manlig som mörkt öl

2013-05-18 @ 12:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0