En spännande vecka

Det har hänt mycket roligt den här veckan. Men eftersom att vad som har hänt inte är det väsentliga så utelämnar jag den historien och säger bara: Jobba 16 timmar lönar sig. Jag blev sjuk. Söka liljeholmen är spännande. Att komma in på liljeholmen, musikproduktionslinjen är kul. Studentskiva är festligt. Sömn är underskattat.

Imorgon är det Sof som gäller! Det ska bli vrålkul! 7.00-03.00 är det som gäller. Ni som ska titta på kortegen kan hålla utkik på orkester nummer 7 1/2. Där spelar jag, en lång trombonist med grön solsken och gröna solglasögon. Orkester 18 är min systers. Den kan ni kolla på också...

Amanda sa åt mig att blogga. Amanda är vis, och bäst. Henne borde jag lyssna på mer, fast det går nog inte.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Äääääsch då!

2013-05-10 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0