Studenten

Att ta studenten. Kul grej. Jag fattar det nog liksom inte riktigt. Jag var vaken 22 timmar i streck. Jag lyckades göra av med noll kronor igår. Jag drack öl med mina lärare. Jag fick en privatspelning av kapälle och jag spenderade dagen med världens bästa klass!

Man kan inte ha haft tre bättre år än mig. Det har varit helt magiskt, fantastiskt och underbart! Det har varit en fröjd att gå till skolan ända sedan den 16:e augusti 2010. Det var 1033 dagar sedan. 1032 dagar på en fantastisk skola med fantastiska lärare, i en fantastisk klass och med världens bästa vänner. Det kunde inte bli bättre, det skulle i så fall vara att jag skulle få gå tre år till. Nu ska jag gråta mig till sömns. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0