Sommar

Sommar. Jag har sommarlov. Det är skönt. Victor har inte sommarlov, han är arbetslös. Där känns det fantastiskt skönt att veta vad jag ska göra till hösten.

Nu hänger jag i Kalmar en del, och i Rimforsa en del. De senaste 37 timmarna har spenderats i Rimforsa. Ikväll blir det jazz med Jacob, om han kommer ihåg det...

När ja kommer hem ska jag nog spela in något. Jag borde komma igång med låtskrivandet tycker jag. Det är ju liksom på G att komma igång.

Igår var jag elak hela dagen mot Amanda. Hon tyckte att jag behövde det. Det var kanske lite kul, men mest jobbigt, nu ska jag vara snäll resten av året. Jag fick också en dos Victor, nu klarar jag mig i några veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0