Ett superinlägg!

Detta inlägg blir ett superinlägg! Här ska informeras och berättas om allt som är på G!

Jag har haft mina sista lektioner. Nu har jag i stort sett lov. I måndags hade jag min sista sommarkonsert. Jag har nog nästan aldrig spelat så bra, på trombonen i alla fall... Basen gick också bra, men då var jag mest snygg.

Sen var det ju bal i lördags! Sjukt kul! Det gick så bra också! Åh så fina alla var! Jag smällde nästan av för att alla var så fina!

Kävesta kan slänga sig i väggen! De går miste om något! Liljeholmens musikpruduktionslinje däremot har dragit det längsta ståt som får förvalta mig i höst! Ni har det tur ni!

Jag har träffat många nya kompisar på senaste tiden. Många fulla... Vi har ju killen från förra lördagen, Ted från förra onsdagen som tycker att Julia som ser ut som en havsgudinna och som sa att jag ska börja ragga som David Bowies kusin, fast svensk. Sen har vi kille tre som skulle till ljungsbro i måndags som jag nästan fick dra ut från 540 bussen. Sköna grabbar allihopa!

Igår var det mys! Mitt ute i ingenstans och sen i Rimforsa. Jag kommer sakna min klass så skit jävla fan mycket! Men jag tror att de jag verkligen vill träffa varje vecka kommer jag träffa varje vecka. Alla som vill får komma å bo hos mig på Liljeholmen, varje dag.

Imorgon ska jag och några till åka och fira att Jocke ska ta studenten. Han frågar varför vi vill komma och får svaret "För att vi är dina vänner". Dock säger han då "Fan heller, jag har inga vänner!", imorgon ska vi allt visa honom vem som har vänner!

Sen ska det kalasas! På lördag ska jag vara finklädd och fira att vår kära prinsessa Madelene har gift sig! Åh så kul!

Om en vecka och en dag tar jag studenten. Kul. Kanske. Nåja.

Livet bara rullar på! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0