En kväll att inte tycka om

Dagen började bra, fortsatte bra, blev kass och slutade ok, men jobbig. Hade avslutningskonsert, ingen gjorde något typ, jag fick ångest, jag löste det, det gick bra. Nu är jag trött. Orkar inte lägga mig så jag sitter i fåtöljen i finrummet. Jag uppskattar att vara för mig själv eller med en person son sällskap något oerhört mer än folksamling. Det nästan bästa är att vara hemma själv. Nästan.

Imorgon ska jag nog åka longboard till nykil, för att jag kan. Vi ska klä ett flak. Kul! Först ska Sara få sig en rundvandring i mitt hus!

På torsdag tar jag studenten. Jag orkar inte det egentligen. Jag önskar att jag bara kunde firas lite och sen få gå och lägga mig. Jag orkar inte. Ikväll är en sån kväll då jag känner att jag skulle vilja gråta mig till sömns. Det är lustigt. Det borde jag verkligen inte. Jag är nog bara för trött.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0